czwartek, 25 lipca 2013

Projekt "Twój, Twoja", cz. I

Projekt inspirowany Erotykiem Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej i Lubię kiedy kobieta... Kazimierza Przerwy-Tetmajera. Dwa wiersze, dwa światy. Kobieta i mężczyzna. Różnice płci.


Chyba największym wyzwaniem było znalezienie modela i modelki. Jeżeli mam być szczera to nie wierzyłam, że ktokolwiek się zgodzi na sesję. Mimo, że zdjęcia są anonimowe, to miałam spore wątpliwości, czy znajdę osoby, które się przede mną i przed moim obiektywem rozbiorą.
O dziwo usłyszałam: "Jeżeli miałabym już komuś pozować do aktu, to tylko Tobie." Duży wyraz zaufania, za który jestem niezmiernie wdzięczna.
Poniższe akty to tylko połowa projektu... Druga połowa to folder, który sprawił mi niemało kłopotów, nie wspominając już o zszarganych nerwach, ignorancji i braku profesjonalizmu ludzi, z którymi miałam nieprzyjemność się spotkać... Ale ta opowieść zasługuje na oddzielny post.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz